Подарунок від Порошенка на день народження Яценюку. Ніколи не здогадаєтесь, ЯКИЙ САМЕ!

Після того, як виявилося, що заступнику директора з розвитку компанії “Національні інформаційні системи”, що виробляє новинні програми для телеканалу “Інтер”, Ігорю Шувалову заборонено в’їзд в Україну на 5 років, “Cтрана” вирішила проаналізувати всі версії події, – передає Корупція Інфо.

Депутат Антон Геращенко, який першим оприлюднив новину про заборону Шувалову на в’їзд, що, нібито, згідно з оперативними даними, саме антиукраїнська діяльність Шувалова використовувалася спецслужбами РФ у заходах по освітленню спеціально підготовлених і резонансних інформації через ЗМІ, зокрема за звинуваченням керівництва країни у військовому захоплення влади і спланованої акції “Небесна сотня”.

Також саме на Шувалова Геращенко поклав відповідальність за спроби зриву і сучасних євроінтеграційних реформ в Україні.

Примітно і те, що в грудні 2013 року, на самому початку Євромайдана, новинну службу “Інтера” тодішня влада звинувачувала в роботі на Євромайдан. Тоді Шувалов і його команда були відсторонені на вимогу екс-президента України Віктора Януковича від підготовки новин.

І він повернувся на “Інтер” лише після перемоги Майдану. Тому в антимайданівскій позиції його особисто звинуватити важко. Більш того, навіть проросійські сили не раз критикували “Інтер” і особисто Ігоря Шувалова.

Сам Ігор Шувалов в розмові з “Страною” повідомив, що його видворення стало наслідком міжвидової боротьби українських політиків.

“Нинішня метушня навколо мене пов’язана з міжвидовою боротьбою українських політиків, з якими я добре знайомий і з якими в різний час співпрацював. Україна – моя друга батьківщина, я її люблю і завжди бажав і бажаю їй добра і миру, тому нинішня заборона абсурдна. Спасибі моїм друзям за підтримку, – сказав “Стране” Ігор Шувалов. – Своїм недоброзичливцям повідомляю: ми живемо в світі, в якому немає меж, немає місця нетерпимості до іншої точки зору і заборонам медіа і свободи слова”.

За даними “Страны” Шувалова з України ніхто не “видворяв”. Йому поставили штамп про заборону на в’їзд в паспорті, коли він збирався вилетіти з Києва.

Версія 2. Спроба віджиму телеканалу

Опитані “Страны” експерти кажуть, що тиск на канал, з метою його захопити, – може бути однією з головних причин такого рішення.

“Я анітрохи не сумніваюся в тому, що зараз йде масштабний вплив на канал, тиск на власників каналу з метою його перехоплення”, – говорить “Стране” політичний експерт Руслан Бортнік.

 “У 21 столітті можна здійснювати керівництво оперативне керівництво каналів через купу каналів зв’язку. Тобто, мета навіть не в тому, щоб перекрити Шувалову доступ до “Інтеру”. А щоб показати фізично свою силу. Це тиск на канал або зведення політичних рахунків”, – вважає Андрій Золотарьов.

Зазначимо, що співвласниками телеканалу є підприємець Дмитро Фірташ (нині знаходиться у Відні, де американці вимагають його екстрадиції) і один з лідерів “Опозиційного блоку” нардеп Сергій Льовочкін. Останній не так давно заявляв, що на нього чинився тиск з боку влади, щоб продати телеканал за викидними цінами. “Мені наполегливо раніше “пропонували” продати телеканал “пожежним” цінами. Контроль над “Інтером” і його мільйонною аудиторією по всій країні дасть тим, хто сьогодні при владі, інструмент контролю за публічною дискусією. І дуже зручно позбавить їх від критики, що їх дратує”, – сказав нардеп.

Певна річ, із наближенням виборів (строкових або дострокових) боротьба за медіа-активи буде посилюватися.

Версія 3. Помста в подарунок

Ще одна обговорювана версія – помста з боку лідерів “Народного фронту”. У новинних випусках “Інтера” регулярно звучала критика на адресу екс-прем’єра Арсенія Яценюка, голови МВС Арсена Авакова, секретаря РНБО Олександра Турчинова. Тому НФ регулярно звинувачували телеканал і особисто Шувалова, як одного з його керівників, у всіх смертних гріхах, включаючи сепаратизм і зраду батьківщині.

Апофеозом цього тиску стала атака на “Інтер” на початку вересня 2016 року, коли якісь люди, що назвали себе “патріотами і ветеранами АТО” увірвалися і підпалили будівлю, де знаходилася студія новин телеканалу. Телеканал звинуватив у цьому злочині Авакова і його підручних. Ті, природно, це заперечували і заявляли, що “Інтер” нібито “підпалив сам себе”.

У загальному і цілому, “Народний фронт” давно точив зуб на телеканал і на Шувалова, закликаючи депортувати його з України і заборонити в’їзд. Але, до недавнього часу, СБУ (контрольована президентом) не реагувала на ці заяви і говорила, що підстав для такого рішення немає.

Що ж змінилося тепер? Дійсно влада вирішили перейти до консолідованого наступу на телеканал?

“Не думаю, що зараз влада зможуть відібрати телеканал “Інтер”. Після його підпалу, після сумнівного рішення щодо блокування сайтів, віджим найбільшого телеканалу буде означати остаточне перетворення України в “європейську КНДР” – не думаю, що влада готова йти до цієї мети з такою швидкістю, – сказало “Стране” джерело в експертних колах, близький до Нацради з телебачення і радіомовлення. – За моїми даними, це просто реверанс від Порошенка “Народного фронту”, який давно і нудно просив голову Шувалова. Коли я запитав на Банковій, чому раптом вирішили заборонити в’їзд Шувалову, мені відповіли – “вважай, що це дарунок від Порошенка Яценюку на день народження”.

Зазначимо, що 22 травня Арсенію Петровичу виповнилося 43 роки. Тим часом, Ігор Шувалов прокоментував заборону на в’їзд в Україну.

Close
Натисніть Like і читайте важливі новини в Facebook:
error: Content is protected !!